בזק און ליין בע"מ היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2001 כחברה בת בבעלות מלאה של חברת בזק,
המתמחה בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות טלפוניים, במיקור חוץ (באתרי בזק און ליין) וב-Insourcing (באתר הלקוח), בשילוב של מענה אנושי מערכות טלפוניה ומחשוב מתקדמות (VoIP, CRM, CTI, IVR).
תיאור תפקיד
בניית סט דוחות ניהול ותפעול למרכז השירות.
ניהול דוחות דיווח, חיזוי ושיבוץ, איתור פערים תפעוליים ומתן מענה לפערים ליווי מקצועי בבניית תהליכי עבודה ותהליכי בקרה, הפקת כלל הדוחות על פי בקשת הלקוח.
דרישות
ניסיון של שנה לפחות בהובלת תהליכי עבודה במוקד שירות
בעל תואר ראשון לפחות, בכלכלה או בהנדסה, תעשייה וניהול.
תיאור תפקיד
ניהול תהליכי הבקרה והמדידה של מוקד השירות.
הובלת תהליכים לשיפור השירות במוקד השירות.
איתור פערים תפעוליים ומתן מענה לפערים.
ניהול מקצועי בבניית תהליכי עבודה ותהליכי בקרה.
ניתוח והצפת תובנות (פניות חוזרות, בעיות שדורשות טיפול) מתוך כלל הפניות שמתקבלות במוקד השירות בכל קווי השירות וערוצי התקשורת.
דרישות
תואר ראשון חובה :הנדסת תעשייה וניהול\כלכלה וניהול וסטטיסטיקה.
ניסיון של שנה לפחות בניהול אנליזה, או"ש ובקרה במוקדי שירות .
ניסיון בניהול או"ש ובקרה במוקד רב ערוצי.
DWH, BI (WFM) – יתרון.
תיאור תפקיד
ניהול שוטף של המוקד ומגוון בעלי תפקידים, בקרה על עמידה ביעדי המוקד תוך חתירה למצוינות תפעולית ומקצועית. מתן כלים מקצועיים לבעלי התפקידים במוקד, התנהלות מול ממשקים מרובים..
דרישות המשרה
ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד של מנהל\ת צוות גדול במוקד שירות- חובה
תואר ראשון – יתרון
תיאור תפקיד
מתן מענה איכותי ומקצועי לכל הפניות המגיעות למוקד פניות הציבור.
ביצוע בירור מול גורמי המקצוע הרלוונטיים לצורך מתן מענה מלא, אמין ומדויק, בהתאם להנחיות המשרד.
מתן מענה שירותי מקצועי ומלא תוך שאיפה לסגירת מעגל טיפול עבור הפונה
דרישות התפקיד
ניסיון של שנתיים לפחות במענה לפניות הציבור בכתב ובעל פה ו/או בניסוח מכתבים.
יכולת התנסחות גבוהה בכתב בפניות מורכבות.
בעלי תודעת שירות גבוהה.
בעלי תואר ראשון ממוסד אקדמאי
ניצור קשר בימים הקרובים להשלמת ההרשמה.